ازذواج..........



سقراط میفرماید        

وقتی شما ازدواج میکنید ؛ اگر همسر خو بی گیر تان بیاید آدم خوشبختی خواهید بود      

     اما اگر همسر نا جوری نصیب تان بشود بدون شک فیلسوف خواهید شد               

 

آقای فروید میفرماید      

بزرگ ترین پرسشی که من هرگز نتوانسته ام پاسخی برای آن پیدا کنم این است     

 یک زن براستی چه می خواهد ؟؟   
                           

 

آقای کولین چاپمن میگوید    

بزرگترین راز یک ازدواج موفق این است ،،،،، کمتر در خانه باش                 

 

و اما فرمایشات برخی دیگر از آقایان در باره علیامخد

 

من دو بار ازدواج کردم و هر دو بار بدشانسی آورم ، همسر اولم مرا ترک کرده اما همسر دومم حاضر نسیت ترکم کند           

 

برای همسرم هیچ اهمیتی ندارد که من بیرون خانه چه غلطی میکنم ،‌همینقدر که بداند به من خوش نمی گذرد از ته دل        خوشحال می شود                                

 

همسر من همیشه از دو چیز شکایت دارد ،‌نخست اینکه لباس کافی برای پوشیدن ندارد ،‌دوم اینکه در خانه ما جای کافی برای لباسهایش نیست                       

 

هر مردی بخواهد ازدواج موفقی داشته باشد باید دو کار بکند ، اول دهانش را ببندد و دوم حساب بانکیش را برای  همسرش   باز نگه دارد                             

 

ازدواج تنها جنگی است که شما با دشمنتان در یک سنگر می خوابید            


نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:47 ب.ظ


salam aghay kami hale shoma khobe omid varam khob bashe
bayad begam weblogeton khili romantic va zibast
moafagh bashi
bye azizi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد