طعم سکوت را بچشید

    
    وقتی شما به جای دنیای بیرون به درون خود توجه می کنید دنیای درون را در سکوت محض خواهید یافت. اغلب برداشت عمومی از سکوت برداشتی منفی است و معنای آن خلاء و نبود سر و صداست در حالی که چنین نیست و سکوت لبریز شدن از نوایی است که تاکنون آن را نشنیده اید. سکوت رایحه ای خوش است که تا به حال به مشام تان نخورده و نوری است که تنها با چشمان درونی قابل رؤیت است برای همین است که افراد بسیار کمی طعم سکوت حقیقی را چشیده اند. این سکوت برای شما حقیقت،‌ عشق و هزاران چیز دیگر به ارمغان می
    

آشتی با پرنده ها
...

    
    مدیتیشن باعث می شود که خود را به کل هستی متعلق بدانید بنابراین آنقدر حساس می شوید که حتی یک پرکاه به اندازة‌ بزرگترین ستاره برایتان اهمیت پیدا می کند. و همین موضوع باعث می شود که با درختان،‌ پرنده ها، حیوانات، کوهها و رودها و ستاره ها و هر آن چه وجود دارد آشتی کرده و دوست شوید


    




     

                                                                  


                                  در فراقت آه می گویم هنوز 

                                        درد دل با چاه میگویم هنوز 

                                   خون دلها خورده بودم پای تو 

                                       رفتی و خالیست حالا جای تو

                                  ای گل زیبای من یادت بخیر 

                                        سرو خوش بالای من یادت بخیر 

                                  لیلی من لاله من یاس من 

                                        شبنم گلخانه احساس من

                                  تو کلید گنج رویای من

                                         تو طلوع سبز نیمای منی 

                                  رفتی و نور صفا از خانه رفت 

                                         آفتاب از خانه آیینه رفت 

                                   ترسم این غم خانه سنگینتر شود
 
                                          بر دلم داغ تو رنگینتر شود 

                                    گر چه عمرم رو به اتمام آمده

                                          آفتابم بر لب بام آمده 

                                    من نمیگیرم نگاه از درگهت

                                           تا قیامت می نشینم بر رهت

                                     تا سراید فصل سرد انتظار 

                                           تا بیایی ای پرستو با بهار 



    

                                                                               



نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:54 ق.ظ http://golearghavan17.persianblog.com

ahay kami salam khobi golhato dozdidam sorry :D be kochikie khodet bebakhsh :D boro hal kon ba sheram hamash asheghonast bebin shaere khobiam
see u

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد