عید نوروز...........!

 


کاش بیایم برای بی پناهان سایبون باشیم

                                  با دلای دل شکسته کمی مهربون باشیم

کاش بیایم به باغبونا کمی حرمت بزاریم

                                  احترام دلای شکسته رو نگه داریم

کاش به مهربونترا دین مونو ادا کنیم

                                   سهم خوشبختی مونو وقف بزرگترا کنیم

کاش یه کاری کنیم که خستگی ها در بره

                                    مرهمی بشیم که زخم ادما بهتر بشه

کاش که شاخه درخت زندگی رو نشکنیم

                                     هفته ای یه بار به باغبونامون سر بزنیم

کاش که پاک کنیم تمام اشکایی که جاریه 

                                      خوب نگه داریم چیزی که واسه یادگاریه

کاش دسه پرنده های بی پناهو بگیریم

                                      توی اسمون بریم دامن ماهو بگیریم

کاش با مهربونی مون غصه ها رو کم کنیم

                                      رشته های عشق و تا همیشه محکم بکنیم

کاش بشینیم پای اونا که بی کسن 
 
                                      اگه درد دل کنن به آرزو شون میرسن

کاش تو عصری که همش سنگیه و اهنیه

                                     بگیم از چیزایی که خوبه ولی رفتنیه

کاش هنوز دیر نشده قدر همو خوب بدونیم

                                      نکنه دیر بشه تا ابد پشیمون بمونیم

کاش این جمله هیچ موقع ز یادمون نره

                                      ادمی چه بد باشه چه خوب مسافره

وقتی که رفتم؛ تازه تو میفهمی عاشقی چیه! می شناسی عشقو بعدمن؛ میفهمی عاشقت کیه! عاقبت ازغصهء تو نقش تو قصه ها می شم میرم و پیدام نمیشه؛تنها مثل خدا می شم وقتی که من عاشق شدم؛ با همه بود و نبود تو خوابو تو بیداریام؛نقش دو تا چشم تو بود من همه جا کنار تو؛سایه به سایه؛کوه به کوه آیینه ای که دم به دم با تو نشسته روبروت تو جونمی؛تو عشقمی؛قشنگترین بهانه ای برای زنده بودنم تو بهترین نشونه ای تو بهترین دلیل دل برای بودنم شدی نبودی از تنم جدا که پاره تنم شدی پرنده قشنگ من؛اگه بیای بهار میاد برای این شکست دل؛تو سینه باز قرار میاد ستارها پایین میان؛دوباره باز سحر میشه از آسمونو از زمین به من میگن به یاد بیار…!



تقدیم به انان که دوستشان دارید...........

شعر از ارغوان جون البته منو ببخش ارغوان جون که بی اجازه کپی کردم....

آتش عشق...........!

آتش عشق(قسمت اول)
تا توانستم بر سر کوی تو آمدم دری زدم و دیوانه کردم دلم را عقلم را از این خانه بیرون کردم
و راهی میخانه شدم شمعی که در دلم روشن کرده بودم همانند پروانه ای به دور آن چرخیدم
شانه ات که امن ترین جای دونیاست به أن تکیه کردم و درد دلم را به کسی نگفتم چون دوائی نداشت دیگر از آن به بعد میخانه منزل من شدچون دیگر جز یاد تو در دلم نبود و عشقت در دل و جان و روح من بود و دل من را دیوانه کرد و جز خم ابروی تو دیگر محرابی نداشتم
                                                                                                      
  ادامه دارد...  
                                                                                                        
آتش عشق (قسمت پایانی)

 ای ساحل دریایت آرام دل من
                                     خالیست از لعل لبت جام دل من
که عاقبتم دلم را به دست دل تو سپردم امروز هم جان من مست وصال توست نمی دانم چه بگویم
تو که جان منی بی تو جان ندارم،آزرده ام دیوانه و خراب تو که بی تو بی قرارم و فقط در حسرت
دیدار تو هستم این را هم می گویم اگر کسی با تو می بخورد و دلش دیوانه نشود دل نیست و عاقل نیست که من دوست دارم همچو لیلی سوز عشق مجنون را داشته باشم و از دست آن جام شراب را بگیرم و این را بدان جز وصال تو با من برایم در مانی نیست.

دلم گرفته از این سقف های بی روزن 
                                              که عشق رهگذر کوچه های باران است
  



برای کسی که هیچ وقت نمی یاد
هیچگاه  با خود نیستم، زیرا وقتی از تو دورم به تو می اندیشم و وقتی با توام خود را فراموش می کنم
هواران شاخه گل سرخ را تقدیم وجودت می کنم و به دستان و چهری مهربانت بوسه میزنم
می خواهم با تمام وجود فریاد بزنم دوستت دارم و از دل می گویم که همیشه سایه ای برای
آرمیدن من بودی و در زمان دلواپسی ها غمخوارم.
زندگی را زمانی دوست دارم که چشم های ناز و شفافت با نگاه من یکی شود و شیرینی لبخندت
در ذره ذره وجودم نفوذ کند  
                                                  ادامه دارد...

                                                 

کاش خداوند سه چیز را نمی آفرید:

عشق ؛ دروغ ؛ غرور

که انسان به خاطر عشق از روی غرور هیچ گاه دروغ نمی گفت

dog_tine_md_blk.gif



اینم از ارغوان........

توی نگاهت عشقو دیدم ،‌ تپش قلبو شنیدم
توی جاده های احساس من به عشق تو رسیدم
توی کتابا عشقو خوندم عکس خورشیدو سوزوندم
جای خورشید توی کتابا نقش چشماتو نشوندم
توروخدا برگرد من خیلی دلم واست تنگ شده ... من خیلی دوستت دارم ...
نمی دونم دیگه چه جوری بگم که خیلی بهت احتیاج دارم ... به حرفات ،‌ به
دلداریات ،‌ به مهربونیا و محبتات ... تورو خدا برگرد ...
از روزی که تو رفتی پریده رنگ شادی
اما خورشید می تابه مثل یه روز آبی
چطور هنوز پرنده داره هوای پرواز
چطور هنوز قناری سر میده بانگ آواز
مگه خبر ندارن تو نیستی در کنارم
چرا بهت نگفتن بی تو چه حالی دارم
لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...
لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...
لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...
لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...