مرگ من.......؟


من که میدانم شبی                      عمرم به پایان میرسد

نوبت خاموشی من                سهل و اسان میرسد

من که میدانم که تا                    سرگرم بزم و مستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم                و شتابان میرسد

                پس چرا عاشق نباشم           

من که میدانم به دنیا                            اعتباری نیست  ٫   نیست

بین مرگ و ادمی             قول و قراری نیست٫نیست

من که میدانم اجل                        نا خوانده و بیدادگر

و سرزده می اید و                            راه فراری نیست  ٫ نیست 

                پس چرا عاشق نباشم    




:[]:k: 

 

 




برای کسی که هیچ وقت نمی یاد

هیچگاه  با خود نیستم، زیرا وقتی از تو دورم به تو می اندیشم و وقتی با توام خود را فراموش می کنم
هواران شاخه گل سرخ را تقدیم وجودت می کنم و به دستان و چهری مهربانت بوسه میزنم
می خواهم با تمام وجود فریاد بزنم دوستت دارم و از دل می گویم که همیشه سایه ای برای
آرمیدن من بودی و در زمان دلواپسی ها غمخوارم.
زندگی را زمانی دوست دارم که چشم های ناز و شفافت با نگاه من یکی شود و شیرینی لبخندت
در ذره ذره وجودم نفوذ کند  
تقدیم به انان که دوستشان دارید.......................

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:44 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:29 ق.ظ

ارغوان چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:38 ب.ظ http://aseman.16persianblog.com

kami webloget hala ghashang shode afarin moafagh basi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد